Erasmus Personel Değişimi İle İlgili Önemli Açıklamalar

Değerli OMU Personeli,
Bu yıl yapmış olduğunuz “Erasmus Personel Hareketliliği” başvurunuz için teşekkür ederiz. Değerlendirme sonuçları ve hareketlilikle ilgili açıklamalar linklerde yer almaktadır. Bu açıklamaları okumanızı önemle rica ediyoruz.
Sonuçlarla ilgili sorularınız ya da herhangi bir itirazınız var ise lütfen erasmus@omu.edu.tr adresinden Erasmus Ofisi’ne veya hmennan@omu.edu.tr adresinden Birim Başkanımız Prof. Dr. Hüsrev Mennan’a konu ile ilgili bir eposta yazınız.   
2014-2015 Erasmus hareketliliğinden faydalanacak olan personelimizin takip edeceği gidiş sureci ile ilgili bilgiler için:  
1. 2014-2015 personel gidiş sureci açıklaması: Hareketlilikten faydalanacak personelimizin bu belgeyi okuması zaruridir. Süreçle ilgili bütün bilgiler ve yapılması gereken işlemler bu belgede yer almaktadır.
2. Yeni formatta Staff Mobility Agreement-Teaching ve yeni formatta Staff Mobility Agreement-Training
Başvuru esnasında doldurmuş olduğunuz formlar Avrupa Komisyonu tarafından değiştirilmiş olup hareketliliğinizden önce veya sonra mutlaka ve mutlaka yeni formları kullanmanız gerekmektedir. Doldurmanız gereken formların birer kopyası(Staff Mobility Agreement-Teaching    Staff Mobility Agreement-Training) ve de sizler için hazırlamış olduğumuz örnek doldurulmuş kopyaları lütfen bilgisayarınıza indiriniz.

3. Hibeler hakkında bilgiler: Hareketlilik için alacağınız hibe miktarları ve bu hibeler hakkındaki açıklamalar bu belgede yer almaktadır.
4. Erasmus+ Yükseköğretim personel ders verme ve eğitim alma hareketliliği için hibe sözleşmesi Hareketlilikten faydalanabilmeniz için bu formu doldurup ofisimize teslim etmeniz gerekmektedir.
Hatırlatmak istediğimiz diğer bazı hususlar:
a. Hareketliliğin suresi etkinlik için en fazla 3 gün, yol için en fazla 2 gün olmak üzere toplamda en fazla 5 gündür.
b. Asil listelerde (ve gerektiği takdirde yedek listelerde) isimleri yer alan personellerimizin Rektörlüğümüzce görevlendirildiklerine dair resmi yazımız yazılacaktır. Şayet bu yazı size biriminizce en geç 2 hafta içerisinde iletilmez ise lütfen ilgili yazının akıbetini kendiniz araştırın ve biriminizden talep edin.
Yazının içeriği ise şu şekilde olacaktır:
Ekte gönderilen asıl listede (gerektiğinde de yedek listede) isimleri yer alan personellerin değişim tarihlerinde pasaport işlemleri için (isteğe göre “Umuma Mahsus”, “Hususi” veya “Hizmet” Pasaport işlemleri için Rektörlük Makamına dilekçe ile başvurmaları ve dilekçelerinde bu yazıyı ilgi tutmaları gerekmektedir.
Konunun tüm ilgililere duyurulması hususunda ve asıl listede (gerektiğinde de yedek listede) isimleri yer alan personellerin değişim tarihlerinde Rektörlüğümüzce görevlendirilmiş oldukları ve biriminizce görevli izinli sayılabilmeleri hususunda gereğini rica ederim.”
 
c. Yedek listede isimleri yer alan personelimizin değerlendirilmesi 15.04.2015 tarihinden itibaren, asil listede yer alan personelimizden hareketlilikten faydalanamayanlar olduğu takdirde, yapılacaktır. Bu değerlendirmeler yedek liste sırasına göre yapılacaktır. Asil listedeki kişiler başka personele haklarını devredemezler. Yedek listelerde yer alan personele sıra geldiği takdirde kendileri e-mail yoluyla ofisimiz tarafından bilgilendirilecektir.
d. Asil veya yedek listede yer alan ancak bu hakkından feragat etmek isteyen personelimizin  “Rektörlük Makamına” yazılı bir dilekçe ile bu durumu yazmaları ve de ilgili dilekçeyi UİB Erasmus Ofisi’ne teslim etmesi gerekmektedir.

Hareketlilikten faydalanacak olan personelimize şimdiden iyi yolculuklar, iyi ders vermeler ve iyi eğitim almalar dileriz.
Sizlerle paylaşmış olduğumuz bu bilgiler dışında sormak istediğiniz sorularınızı lütfen e-posta yolu ile erasmus@omu.edu.tr adresine, telefon ile 7195’den Tolga Bey’e, veya 7284’denTuğçe Hanım’a yönlendiriniz.
Saygılarımızla,
OMU UİB Erasmus Ekibi